Review Casti audio Parrot Zik 2.0

Timp de aproape zece ani am avut o pereche de casti Philips over-the-ears care si-au facut pe deplin treaba. Anii totusi si-au pus amprenta pe aceste casti, facandu-le sa arate ponosit si cu usoare intreruperi ale sunetului. Am decis ca a venit momentul sa le inlocuiesc cu unele noi. Gandindu-ma ca ma “inscriu” pentru alti zece ani, mi-am propus sa investesc ceva mai multi bani intr-o pereche care sa arate bine, sa fie fiabile si, foarte important, sa se auda impecabil. Prima alegere au fost castile Beats Studio by Dre Dre pe care producatorul le promova ca fiind capabile sa redea sunetul asa cum l-a produs solistul in studio. Pe buna dreptate, sunetul este impecabil, insa vom discuta despre acestea intr-un alt review. Dupa ce am probat Beats, pe mana mi-au cazut Parrot Zik 2.0. Screen Shot 2016-07-29 at 20.52.19 La prima vedere Zik 2.0 imi pareau cam sofisticate pentru mine si cu un design usor feminin prin formele mult alungite. Dar o data ce le-am scos din cutie si le-am pornit, mi-am spus ca asa ceva nu exista - sunt multe peste tot ce asteptam de la o pereche de casti. In primul rand materialele din care sunt fabricate sunt de inalta calitate. Nu pot spune daca sunt imbracate in piele sau imitatie din piele insa materialul pare extrem de rezistent si este foarte placut la atingere. Modelul testat de mine a fost de culoare maro insa verificand pe site-ul producatorului am consantat ca mai sunt alte cinci culori disponibile: alb, negru, galben, portocaliu si albstru inchis. Parrot-Zik-2.0-Fashion-Design Functioneaza atat wireless prin bluetooth cat si cu fir. Imediat ce le scoateti din cutie se recomanda sa le incarcati full prin conectarea unui cablu USB la un laptop. Am respectat instructiunile si le-am pus la incarcat pentru aprox 1 ora. O data incarcate, au o autonomie pe wireless (bluetooth) de aprox 5-6 ore de redare continuu sau de pana la 18 ore daca le setati pe “flight mode”. parrot zik 2 battery Pentru a beneficia de sunetul acela perfect va trebui sa descati din AppStore (Apple) sau GooglePlay (Android) aplicatia de telefon “Parrot Zik”. De aici aveti posibilitate de a vizualiza dar si de a modifica unii parametrii
  • vizualizare autonomie baterie,
Parrot zik 2.0 menu
  • Noise Control - meniul din care castile, cu ajutorul a 6 microfoane, detecteaza suntetul amibientat si regleaza auditia in functie de acesta,
Parrot zik 2.0 menu
  • Equalizer-ul permite reglarea diferitelor efecte de auditie: Vocal, Cristal, Club, Pop, etc sau un mix intre acestea,
Parrot zik 2.0 menu
  • Concert Hall - interesant in acest meniu este faptul ca puteti seta modul in care muzica sa se auda: ca intr-o camera linistita sau ca intr-o sala de concert. Mai mult decat atat, puteti seta directia virtuala din care sunetul ajunge la urechile dvs: din fata (ca si cum s-ar canta pe o scena), din lateral sau din spate.
Parrot zik 2.0 menu
  • Ultimul meniu din aplica Parrot Zik vine cu setari predefinite de specialisti in domeniu, setari pe care le puteti downloada si aplica pe playlist-ul dvs.
Parrot zik 2.0 menu Referitor la functionalite, imediat ce puneti castile pe urechi, dupa 1-2 secunde in care isi regleaza automat noise-ul, aproape ca nu veti mai auzi nimic din mediul ambiental. Daca utilizati castile doar pe wireless, atunci cand le dati jos de pe urechi, suntetul se opreste automat. Cand repuneti castile, acesta reporneste de unde s-a oprit. Trebuie sa va marturisesc ca au fost si situaii in care nu a o pornit singur si a trebui sa reintru in aplicatia de muzica de pe telefon pentru a da play insa au fost foarte rare aceste situatii. Atingand cu degetul exteriorul difuzorului din dreapta, muzica se opreste. Daca miscati degetul de jos in sus pe suprafata exterioara a difuzorului, volumul muzicii creste iar daca dati de sus in jos, volumul scade. De asemenea, miscarea degetului de la stanga la dreapta sau invers, schimba melodiile din playlist inainte sau inapoi. Parrot Zik controll Am constat totusi ca atunci cand utilizez firul audio jack-jack (furnizat in pachet) in locul conexiunii wireless, presetarile audio din aplicatia Parrot Zik nu mai functioneaza. Nu mai functioneaza nici zona de touch de pe difuzor si prin urmare nu mai am un control asupra volumului sau a schimbarii melodiilor. Toate aceste caracteristici de la calitatea sunetului, noise control si pana la zona de touch sunt posibile datorita unui procesor audio pe 32 bit care se gaseste integrat in interiorul castilor. Dincolo de capabilitatile audio, pe modul wireless le puteti folosi si ca hands free daca acestea sunt conectate la un smartphone. Poate prelua apelurile telefonice, poate respinge un apel sau poate initia. In concluzie, produsul pare unul de inalta calitate: materialele utilizate sunt foarte bune, sunetul este cel mai clar posibil si cu cele mai multe optiuni de control comparativ cu alte modele de casti similare ca buget, si nu in ultimul rand, sunt foarte fashion. In concluzie in cam merita banii. Parrot colors zik 2.0 Screen Shot 2016-07-29 at 21.09.16 Screen Shot 2016-07-29 at 21.09.42 Screen Shot 2016-07-29 at 21.10.08 Specificatiile tehnice ale castilor sunt urmatoarele:
  • Frecventa 20 Hz - 22 kHz
  • 105 dB
  • Procesor audio 32-bit
  • Virtual surround 5.1
  • Acumulator Li-ion 830 mAh: 5 - 18 ore autonomie, incarcare 2.5 ore, standby 8 zile
  • Greutate 270 grame
  • Include cablu USB 1m, cablu audio jack-jack 1.3m
Daca va place produsul il puteti cumpara de aici: Zik 2.0 portocalii - click pentru detalii si pret Zik 2.0 galbene - click pentru detalii si pret si modelele noi, inlocuitorare Zik 3.0 Zik 3.0 negre piele - click pentru detalii si pret Zik 3.0 maro crocodil - click pentru detalii si pret Zik 3.0 verzi crocodil - click pentru detalii si pret Zik 3.0 negre crocodil - click pentru detalii si pret

=44

Ti-a placut stirea ?