Probleme pentru utilizatorii de iPhone dupa update-ul la iOS 9.3

Tot mai multi utilizatori de iPhone 6S si 6S Plus au reclamat faptul ca, o data cu update-ul la iOS 9.3, lansat saptamana trecuta de Apple, browser-ul web Safari s-a blocat, ne mai permitandu-le acestora sa intre pe nicio pagina de internet. iOS-9.3-Release-Date O varianta viabila ar fi fost revenirea la versiunea anterioara de iOS insa Apple nu permite acest lucru. Interesant este faptul ca au existat 6 versiuni beta pentru iOS 9.3 si niciuna dintre acestea nu a detectat eroarea ce blocheaza iremediabil Safari. Problemele nu se opresc aici pentru Apple. Sunt tot mai multe voci care afirma ca inclusiv Mail, Messages, Notes precum si aplicatii 3rd party gen Chrom sau Booking, se blocheaza. Apple lucreaza la o noua versiune menita sa rezolve aceste probleme. Acestia ar fi declarat, potrivit site-ului TechCrunch, ca “suntem constienti de aceasta problema si vom lansa un update curand pentru a remedia situatia“. Cauza exacta a acestei erori nu este cunoscuta. Se presupune totusi ca erorile sunt legate de una din functiile de pe iPhone si iPad denumita Apple Universal Links ce permite aplicatiilor si site-urilor sa partajeze datele de conectare (username, parola). Intrucat nu se poate reveni la versiunea anterioara de iOS, se recomanda dezactivarea JavaScript din Sefari. Sunt utilizatori care o data de au facut aceasta operatiune, au confirmat ca au reusit sa reutilizeze aplicatiile ce se blocau. Mai jos gasiti pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti: Pasul 1. Rezolvare iOS 9.3 Pasul 2. Rezolvare iOS 9.3   Pasul 3. Rezolvare iOS 9.3

=59

Ti-a placut stirea ?