Emailul este pe moarte …

In cazul in care mai exista vreo urma de indoiala, aplicatiile de messaging sunt viitorul in era comunicatiilor mobile. Un nou studiu publicat de App Anie releva faptul ca aplicatiile de messaging cresc ca si importanta in randul tinerilor. Astfel, persoanele cu varsta cuprinsa intre 13 si 24 ani petrec cu pana la 3.5 ori mai mult timp pe acest tip de aplicatii comparativ cu cei cu varsta trecuta de 45 ani care, in mod obisnuit, utilizeaza aplicatii pe mobil ce replica functiile de pe desktop, respectiv emailul si broweserele web. Screen Shot 2016-03-30 at 23.08.59 Acelasi studiu releva faptul ca cei care nu au crescut cu un smartphone in mana, au tendinta de utiliza telefonul ca un calculator personal de dimensiuni mici. Astfel, cei trecuti de 45 ani au petrecut o perioada mai mare de timp in top 5 aplicatii de browsing web decat oricare alta grupa de varsta. Tot acestia au petrecut mult mai mult timp pe top 5 aplicatii de email decat cele de mesagerie. Screen Shot 2016-03-30 at 23.25.02 Pe masura cei tinerii de azi vor deveni adulti, gradul de utilizarea a aplicatiilor de mesagerie va creste tot mai mult. Probabil acesta este si motivul pentru care o serie de companii si-au intensificat actiunile in a deveni lideri pe acest segment. Spre exemplu Facebook a facut eforturi ca aplicatia lor - Messenger precum si WhatsApp sa nu fie doar o alternativa la SMS ci sa integreze comunicari de tip business-to-consumer, sales (ecommerce), asistenta virtuala s.a.md. Sursa: TechCrunch, App Anie

=58

Ti-a placut stirea ?